„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Starogard Gdański - edycja 2022-2023”
Koszt kwalifikowany zadania: 61 414,00 zł
Kwota oraz forma dofinansowania ze środków WFOŚiGW w Gdańsku:
24 565,00 zł – dotacja Projekt współfinansowany jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Opis zadania
Zadanie pt. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Starogard Gdański - edycja 2022-2023” zakłada w tym okresie usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Starogard Gdański, w tym:
- wykonanie demontażu, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych położonych na terenie gminy Starogard Gdański - szacowana masa: 67,995 Mg;
- transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z posesji mieszkańców, na terenie gminy Starogard Gdański
Szacowana masa 68,730 Mg i osiągnięcie w terminie do 15.11.2023. efektu rzeczowego i ekologicznego jako masa unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest wynoszącego łącznie około 136,725 Mg.
Warunki uzyskania dofinansowania wynikające z Programu Priorytetowego "Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest":
Przedsięwzięcia wskazane we wniosku WFOŚiGW o udostępnienie środków muszą spełniać poniższe warunki:
- przedsięwzięcie zlokalizowane jest na terenie gminy, w której została przeprowadzona inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest;
- przedsięwzięcie zlokalizowane na terenie gminy posiadającej program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest i jest z nim zgodne
Pozostałe wymagania określa szczegółowo Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku w regulaminie konkursu "
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego (edycja 2022):
https://wfos.gdansk.pl/ogloszenie-o-naborze-zwalczanie-azbestu-2022/