Ważna zmiana w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim!

 (link otworzy duże zdjęcie)

Ważna zmiana w Wydziale Komunikacji!

 

Od 10 września 2018 r. dojdzie do ważnej zmiany w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg. Zawieszone zostanie umawianie wizyt drogą elektroniczną.

 

Na czym polega zmiana?

- powstały dwa nowe stanowiska do obsługi klientów

- umawianie wizyt w celu rejestracji pojazdu (grupa A) odbywa się telefonicznie pod numerem telefonu 58 767-35-36 - od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00

- do umówienia wizyty należy podać sześć pierwszych cyfr numeru PESEL właściciela pojazdu oraz cztery ostatnie cyfry numeru VIN pojazdu, który chcemy zarejestrować

- sprawy załatwiane w grupie spraw B (odbiór dowodów rejestracyjnych) i C  (prawa jazdy)pozostają bez zmian

- zawieszone zostaje umawianie wizyt on-line

 

Takie rozwiązanie ma przede wszystkim usprawnić pracę Wydziału i skrócić czas oczekiwania.

Jeśli chodzi o dokładniejsze zmiany, to reguluje je rozporządzenie Starosty Starogardzkiego z dnia 17 sierpnia (w załączniku). Wynika z niego m.in., że klient do grupy A umawia się telefonicznie lub bezpośrednio w punkcie informacji wydziału WKTiD - pokój021, aw celu zakończenia procesu umawiania telefonicznego lub osobistego podaje się: datę urodzenia właściciela oraz numer identyfikujący pojazd – cztery ostatnie cyfry numeru VIN pojazdu (numer nadwozia, podwozia lub ramy). W celu sfinalizowania procesu należy nie wcześniej niż 15 minut przed terminem wizyty pobrać numerek z automatu znajdującego się przy wejściu do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg korzystając ze swojego indywidualnego numeru (data urodzenia plus cztery ostatnie cyfry numeru VIN pojazdu). Dane osoby dokonującej rejestracji muszą być zgodne z danymi w systemie, z wyjątkiem działania przez pełnomocnika. W przypadku działania przez pełnomocnika jest on zobowiązany podać dane klienta – właściciela pojazdu (datę urodzenia) i numer VIN (cztery ostatnie cyfry) pojazdu, którego będzie dotyczyć obsługa. W przypadku spóźnienia klienta ustalony termin obsługi staje się nieaktualny. Niedopuszczalne jest odstępowanie swojego terminu innym osobom.

Sprawy załatwiane w grupie spraw B i C pozostają bez zmian. Klient może pobrać z automatu biletowego bilet B lub C z puli dostępnej przydzielonej na każdy dzień i oczekiwać na wezwanie. Klient może również umówić się telefonicznie lub bezpośrednio w punkcie informacji wydziału WKTiD pokój 021. W celu zakończenia procesu umawiania telefonicznego lub osobistego podaje się 10 pierwszych cyfr numeru PESEL.

Opublikowano: 20 sierpnia 2018 14:40

Kategoria: Komunikaty

Wyświetleń: 447

Urząd Gminy Starogard Gdański

Realizacja: IDcom-jst.pl